DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG....

BLOG INI DIDIRIKAN PADA DASARNYA SEKADAR UNTUK MEMENUHI MASA LAPANG DAN JUGA BERKONGSI MINAT SERTA MAKLUMAT TENTANG KAYU-KAYU TERAS YANG BERKHASIAT DAN RAHSIA MENGENAINYA....

SELAMAT MELAYARI BLOG RAHSIA ALAM

Assalamu'alaikum...

Pendahuluan kata dan tata-cara:

Segala Info Maklumat yang dipaparkan adalah berdasarkan Petua, Pengalaman, Pengetahuan, Pemahaman dan Pengamalan yang diperturunkan melalui orang-orang yang terdahulu serta terbilang dalam tata-cara penggunaan medium Teras Kayu, Batu dan berbagai lagi mengikut nama panggilan pada ketikanya. Barangan yang dipaparkan pula, asal dan asasnya adalah dari dunia yang Nyata. Apa sahaja perkara yang bersangkutan dengan pemahaman dunia Jinn, Alam Ghaib, pantang-larang yang bukan dari Syariat Islam dan perkara-perkara yang tidak dapat diterima oleh hukum akal serta hati naluri dan juga tidak berada didalam Rangkuman Pautan Al-Quran dan Sunnah adalah ditolak sebulat-bulatnya.

Urusan Pertanyaan, Tempahan dan Pembelian

Segala Urusan Tempahan serta Pembelian boleh dibuat melalui:
Talian Hubungan terus/ SMS/Whatsapp
: Waliqudus :6019-3387074

Email
:waliqudus@yahoo.com
:waliqudus@gmail.com
Urusan Penghantaran : EMS POSLAJU (Pos Malaysia)
: Domestik dan Internasional

(Tempahan Hanya akan Diproses setelah Pembayaran dibuat oleh Pembelinya serta dimaklumkan melalui talian yang tertera)

Barangan yang telah dibeli jika terdapat kerosakkan dan tidak menepati Spesifikasi Tempahan, ianya akan diganti sepenuhnya dengan Percuma... melainkan kerosakkan yang disengajakan tidak akan dilayan sepenuhnya oleh Pengasas Blog.

Tuesday, June 14, 2011

Kucing Bertanduk...Tanduk Kucing Hutan

Ini adalah Tanduk Kucing Hutan yang asli diperolehi dari Seorang Komando yang telah pencen. Macam mana beliau memperolehi Tanduk ni..Beliau tidak mahu menceritakannya.


Sebelum beliau melepaskan tanduk ini kepada pengasas, beliau telah menunjukkan ciri-ciri bahawa tanduk ini adalah asli dan bukan dari buatan manusia, malah beliau memberitahu tentang keindahan fadilatnya yang mana salah satu darinya telah pengasas mengalaminya sendiri. Huiyo..Dasat woo..Tu Dia Allah punya Kuasa...



Bahagian yang mempastikan bahawa bahagian pangkal tanduk yang bukan disambung. Fadilat yang dilalui pengasas adalah dari sudut Penunduk yang ampuh, malah akur dan penuh dengan kelembutan yang merujuk kepada fadilat pengasihan. Cuma bahagian fadilat Kebal masih belum dapat disahihkan. Tetapi kebal dari sudut makhluk Ghaib..InsyaAllah



Dari sudut Fadilat pendinding, Pembias,Wibawa,Pelaris serta berbagai lagi, pengasas masih belum dapat merungkainya...tetapi yang pasti, kalau dulu ada banyak kucing dan tikus yang suka menziarah ke rumah pengasas, apabila ada je tanduk ni kat dalam simpanan..peliknya...mana perginya makhluk-makhluk ni...pergi parti ker???langsung tak nampak kelibatnya pun??



Ini pula adalah sebahagian bahagian pangkal tengkorak Kucing Hutan..kenapa saya mengatakan kucing hutan..biasanya kucing hutan memiliki tompokkan-tompokkan yang berbintik halus dan kasar serta memiliki bulu yang cantik....dan hanya ketua atau Kucing hutan yang dominan memiliki tanduk...kenapa pula yang unik pasal tanduk kucing ni??. Terlihat tompokkan pada Tanduknya sebagaimana yang terdapat pada kulit bulunya. Tanduknya pula meruncing kehadapan dan bukan meruncing keatas...ciri-ciri keasliannya tampak dan bukan calang-calang pada orang yang menemuinya. Sudah pasti orang yang menemuinya menghadapi suatu situasi yang tidak dapat difikirkan oleh orang yang seperti saya...cuma yang pastinya...Tanduk ni aku yang punya...itu yang pasti...hehehehe...Alhamdulillah..kalau dulu ada seorang tua yang sinis mengatakan kepada saya tentang sesuatu...katanya...hang tunggu la sampai Kucing Bertanduk...la ni dah terbukti..aku dapat tanduk tu...cuma..orang tua tu dah meninggal dunia dah la ni..kalau tak sudah pasti saya tunjukkan kepadanya....yang ni koleksi Pengasas yang terbaru...